Gick ju bra det där ;)



Ja då är man hemma igen efter återkontrollen. Gick ju jätte bra. Fick träffa bm som jag hade under graviditeten, och henne trivs jag så bra med, henne kommer jag ha under nästa graviditet också ; )
Hur som helst, hon sa att jag var som gjord för att få och föda barn. Allt var läkt och hon sa "varken synns eller känns att du födde barn för 11 veckor sedan!" DÅ blev jag glad ; )

Back on track. Nu måste jag dessutom börja med mini-piller eftersom min satans mens redan har kommit tillbaka. *Suck* Trodde jag skulle slippa den, men återigen sa hon - Du är ju som gjord för detta ; )


R åkte ner på jobbet en stund till och jag har nyss matat och lagt William för att sova en liten stund.
Måste ta tag i tvätten sen ska jag iväg och klippa mig. Lägger in en bild senare kanske så ni får se... ; )


återigen ha en UNDERBAR eftermiddag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Hallå =) Är det sant, Låter ju underbart att hon ska få sånna rutinerhehe Skönt att ha lite koll på hur hon sover eller bajsar=) Tack snälla för inlägget, var mycket intressant att läsa! Men vilken område bodde du i? För du bor väl i haga?Så roligt när man är ute och gå promenader om det är i närheten så e ja sugen på att gå förbi erat hus o kika hur de ser ut(nyfiken) när man ändå e ute o spatsera! Vilken gata: )Kramar Tina o Tea

Postat av: Jennie

När är det dags för en till då ;)



2008-10-15 @ 11:04:33
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Anna L

Jag har aldrig kunnat tänka mig hur underbart det faktiskt är att vara gravid och få barn så vi ska skaffa ett syskon till William när han är 1½ ungefär :)

2008-10-15 @ 13:27:43
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback