Lite update om W.



Har tänkt sätta mig och skriva lite uppdatering om William och hans framsteg, men har aldrig blivit av!
Men nu kommer det lite:

William skrattar nu ordentligt, men ljud och allt. Så otroligt charmigt!!
Han älskar när man "snusar" han i nacken och halsen. Då skrattar han som mest.
Han har också börjat bli riktigt kittlig.
Han har också börjat greppa saker med händerna. Detta upptäckte vi bara för någon dag sedan.
Håller man ett föremål framför honom så greppar han det med händerna, eller när han ligger i babygymmet.
ÄN har han inte vänt på sig men jag tror nog inte det är långt borta, han rör sig väldigt vilt!

Och för 3 dagar sedan tog han ÄNTLIGEN flaskan. Efter att ha hållt på och försökt fått honom ta flaskan i flera veckor, jag tror vi har köpt 5-6 flaskor med olika nappar till. Tillslut köpte jag en MAM ultivent tror jag den heter, också satte jag honom i Babysittern framför tv´n DÅ tog han den tillslut. Så nu äter han BARA när han sitter i babysittern framför tv´n.
Vi har sagt att han får göra så tills han vant sig ordentligt, då kan man nog mata han överallt sen.

Min mjölk blev ju lite dålig nu på slutet..Inge mycket näring i det så det resulterade i att han inte gick upp i vikt, sen vi började med tillägg har han inte velat ta bröstet istället..så nu verkar det blir tillägg för hela slanten. Dock så ammar jag på natten.


Ska bli lite bättre att uppdatera här på bloggen. =)

Kommentarer
Postat av: Loise

Hej Anna! va kul att läsa om William´s utveckling! kikar in dagligen hos er! =)jag har en son som är född den 16 aug i år, och har samma problem som dig, har börjat gett ersättning + amning på natten. MAM flaskan var den enda flaskan min son tog. Ger Sempers ersättning för känslig mage, då han är JÄTTE pruttig av sig! och hittils har det funkat toppen! Vilken ersättning ger du? Har det funkat bra tycker du? Alltid kul att dela erfarenheter tycker jag! =)

2008-10-28 @ 14:43:39
Postat av: Anna L

Åh va kul att du skrev! Jag tycker lika som dig, så roligt att få dela lite erfarenheter! Ibland står man där som ett frågetecken! Skrattar



Vi använder NAN1, William har aldrig haft problem med magen, inte ens dom första veckorna, så vi körde på NAN1 direkt, Dom på BVC sa att man kunde köpa bifidus på apoteket eller sempers eller NAN.



Jag tycker NU att det funkar toppen, William har blivit mycket gladare och piggare sen vi började med ersättning!



Vem e du?? :)

Postat av: Loise

Va skönt för er att allt funkat bra! =) samma här, Leon har blivit såå mycket gladare och harmonisk sen jag började med ersättning! självklart lite jobbigt att behöva ge upp amningen, men huvudsaken är att de små liven mår bäst! =) Har du nån sida på Familjeliv.se?

2008-10-29 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback