Regn regn regn!



Usch. Nu är den trista hösten här med besked. Förra veckan var ju så varm och mysig, hösten rä som bäst då ; )
Så i dag ska vi inte göra speciellt mycket. Har nyss faktiskt varit ute på en promenix i detta väder, med hunden och vagnen. William somnade på en gång och Alba...Ja hon ville bara att vis kulle skynda oss hem.
Nu ligger W och sover ute på altanen under skydd (han älskar verkligen att sova ute) och jag har damsugit huset och nu ska jag bara slå omkull mig på soffan... Är fruktansvärt trött.
W trilskades hela natten. Det är jag som börjat söva honom på kvällarna och nu verkar det som han BARA vill sova PÅ mig. Han somnar på mitt bröst efter kvällsmålet. Sen lyfter jag över honom till han plats i sängen och till en början går det bra, men sen börjar han: spottar ut tutten, ligger och pruttar, bökar med armarna och vägrar sova. TILLS jag lägger honom på bröstet igen, då somnar han. men hur bra sover JAG då? ligger som en ostkrok och nacken bara värker.

Nää nu får R börja söva honom om kvällarna så han inte blir för "mammig".


Ikväll ska R´s farmor få träffa William. Hon har rest ända från Boden för att få snusa bebis, och det ska hon självklart få! : )





Som sagt, nu ska jag kura ner mig under filten här framför tv´n.
Puss o sånt!

Kommentarer
Postat av: anneli

tack så mkt gumman!! usch va kämpigt det är ibland! du är oxå en bra mamma till eran älskade W:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback