Skön Torsdag!



Ja efter en lite bökig natt (igen) så fick jag sovmorgon i morse. Om man bortser från lite ammning så fick jag sova ända till kl 11! Hur underbar Sambo har inte jag? Han är världens bästa pappa åt William.
Jag kunde inte ha hittat en bättre man.

Idag är en ruggigt väder igen. *suck* Men då är det ju perfekt att kura ner sig i soffan med sin favorit bebis och se ett avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl. Det ska jag minsann göra.

ikväll ska jag sola sen blir det lite hockey-tittning på Tv´n.



Hoppas ni har en underbar Torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man läser din blogg blir man lite avis , Ditt liv låter hur jävla underbart och mysigt som helst :)

2008-10-02 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback