Today!



Sovit riktigt bra inatt så jag känner mig nu utvilad.
William är på strålande humör. Han "pratar" mer och mer för varje dag, Såååå skoj! Min lilla goklimp!

Idag ska jag på återkontroll efter förlossningen, jag är verkligen jätte jätte nervös. Vet faktiskt inte varför. Vet ju att jag har läkt bra och allt sånt. Men usch om man får göra gyn-undersökning. Sånt tycker jag inte om.
Hur som helst, ska dit kl 13:30 så det blir halvdag för R för han måste passa W medans jag är där.

Sen ska jag även till JESS och klippa mig klckan 17:45. Ska bli såååå kul ; )
Att få göra något på sig själv, och bli fin i håret. Det längtar jag till!!


Nu ska jag försöka få lilleman att sova lite middag så jag kan passa på att duscha.
Han verkar så nöjd just nu, nyss ätit och gjort i blöjan 3 ggr. Vi har minsann bajskalas här i dag *Skrattar*



Hoppas ni har en UNDERBAR måndag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Om du känner själv att du läkt bra och inte har några problem behöver du inte göra någon gyn undersökning om du inte vill..

Efterkontrollerna är mest till för att prata om nya preventivmedel om man inte tänkt skaffa fler små troll på engång =)



Jag var också super nervös inför efterkontrollen när vi fått P, men då frågade BM om jag ville att hon skulle kolla eller om jag slutat blöda och inte haft några problem så var det ju inte nödvändigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback