Tröttare än tröttast!



Ja så är det att vara småbarns förälder! ; ) Ingen dans på rosor när det gäller sovandet!
Tänk att det kan vara så olika, igår sov han till 11 och i dag var han pigg klockan 06:00, klev upp och var vaken en stund, sen brukar han ju alltid sova ett par timmar. I Dag sov han 1 timme..sen var visst lille W PIGG! ; )
Det var däremot inte hans käre mamma...Nu har jag klunkat kaffe och duschat så nu är jag levande igen.

Väntar på att Pappa min ska komma hit en stund. Han ska reconda vårat badrum så det blir FRÄSCHT!
Sen kommer Angen hit och då tar vi en promenix till Tina och lillflickan. Mys!


(känner på mig att nåååågooon kommer vara tröttast ikväll)



Nu ska jag pussa på min älskade Alba.
Natten var ett helvete, vaknade av att jag var svettig. Låg säkert och drömde något otäckt om henne..




CIAO!

Kommentarer
Postat av: tiiiinaa

gud vilken söt liten bebis. jag blir alldeles till mig.. wiie :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback