Ojojoj



Okej, nu måste jag bara skriva av mig lite.

Det här är MIN blogg om MITT liv med MIN son.
Då JAG känner mig osäker ang någonting som rör MIN son, då skriver jagg ofta ut en fråga, eller hur?
Att folk sätter sig och skriver UTAN att jag har frågat om någonting och kritiserar hur jag gör med MIN son tycker jag är väldigt ILLA!
Speciellt om man heter "morski" och absolut inte ens har barn.

Sen var det också någon som skrev att jag måste vara väldigt osäker.
Du ska få svar på tal; Som förstagångs förälder är man väldigt osäker till en viss del. Man har trots allt aldrig haft barn med allt vad det innebär. Sen ska jag också tillägga att sen jag fick William har ja blivit mycket mer "blödig" och känslig. Jag vill såklart vara den absolut bästa mamman för William, och att då folk kritiserar mig utan vidare, Ja det får mig att bli ledsen.

Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att behöva sitta här en morgon och förklara varför jag reagerar som JAG gör på MIN blogg.. och jag tycker också det är sååå fruktansvärt tråkigt att behöva skriva ett sånt här inlägg. Då jag istället hade kunnat lagt ut bilder på W eller dylikt istället.


Så till
[email protected] Innan du kritiserar mig igen, se till att ha egna barn som har sina behov. Okej?

Och jag kan tillägga att barnmorskan sa att William verkar vara tidig för sin ålder, han har redan upptäckt sina fötter och händer och är en väldigt nyfiken liten kille som har behov att stimuleras, och vill han då sitta framför tv´n en kvart och prata med figurarna så får han göra det. Man kan inte alltid se till "fakta"
Det sägs att man inte ska ge barn napp tex innan ammningen kommit igång. William fick sin napp redan första dagen och ammningen går utan problem, just för att han hade sånt otroligt sugbehov.



Nu är det så att det här inlägget har tagit alldeles för mycket av min tid. Men vissa av er verkar ha så otroligt mycket dötid i era liv så ni sitter och kollar runt på bloggar, retar upp er på någonting, letar reda på "fakta" på nätet och skriver ett inlägg.

För allas goda, sprid er dötid någon annanstans än på min Blogg, så jag kan fortsätta att uppdatera för mina vänner & familjs skull.
OK?

Kommentarer
Postat av: moster jenny

tveka aldig på att du inte är bra nog åt w! jag tycker du är jätteduktig!!! Klart man inte vet allt, det kommer man aldrig att göra! du vet, lättare att säga och sen mycket svårare att gör det. Du är bästa mamman för världens sötaste w! vi hörs snart! puss kram

2008-09-24 @ 11:25:41
Postat av: Sandra

Jag känner inte dig så väl och vet verkligen inte något om ditt liv föurom det som står i bloggen.

Men jag tycker du gör ett otroligt bra jobb som nybliven mamma.

Ta inte åt dig av andra skriver. Det är bara en massa avundsjuka.

Kram

Postat av: petra

hej anna!! jag hade tyra framför tv:n lite då och då jag också när hon var liten, och hon är ett år idag och det är inte alls något fel på henne. Hon älskar att titta på barna i bullerbyn och gillar hon de ska hon få göra det. Jag läser din blogg varje dag och vill fortsätta med det, så skit i vad andra säger det är din William och du som mamma känner honom allra bäst. Folk har fr lite at göra, så de måste kommentera andras liv. Stå på dig och fortsätt blogga, kram Petra och Tyra

2008-09-24 @ 12:09:41
URL: http://petratyra.blogg.se/
Postat av: face

För det första så var det inte jag som startade hela denna diskussion. Och för det andra så skrev jag länken för att folk skulle sluta diskutera. Jag ville bara visa fakta. Synd att du tog så illa upp /Marica

2008-09-24 @ 12:23:13
Postat av: Johanna

Hej Anna!

Vill bara skicka en kram!! Du skit i vad andra tycker och tänker om dig och din familj. Var stolt över vad du har skapat.. Det är ju hur häftigt som helst.. Tråkigt att behöva se tillbaka på tråkiga inlägg, isället för att titta på William i en tid som aldrig kommer tillbaka.. Var stolt nu över din fina familj, och framför allt var stolt över dig själv för att du är en fin MAMMA. Kram Johanna

2008-09-24 @ 13:45:27
Postat av: Anonym

Anna, när jag skrev att du måste vara osäker, så menade jag inte att du verkar osäker som mamma. Det var bara förvånande att se att du reagerade så starkt på det som hade kommenterats tidigare. Jag tycker att du verkar vara en tuff och stark tjej, och att vara mamma är ju det svåraste jobbet man någonsin kommer att ha, inget snack om saken.

Folk kommer alltid att lägga sig i, speciellt om man har en offentlig blogg också, och folk bryr sin inte om att detta är DIN blogg och att du får skriva vad du vill i den.

Stå på dig, sluta inte att blogga pga dåliga kommentarer. Radera dom och bry dig inte om dom, dom är säkert bara avundsjuka ändå! :-)

Kram.

2008-09-24 @ 16:08:37
Postat av: Anonym

Hej Anna,

jätte bra skrivet! Man blir så trött på människor som bara ska kritisera och jävlas etc, fast dom inte har något med saken att göra!

Läser din blogg lite då och då och jag tycker du verkar var en jätte trevlig och snäll person! :) Dessutom låter det som att du gör ett väldigt bra jobb som mamma, så skit i alla elakingar!



Kram!

2008-09-24 @ 17:07:27
Postat av: Alice

Men herregud om du tar så illa upp för att folk skriver åsikter som inte ens verkar illa menade, utan bara vara råd . hur ska du då klara av att möta sånt i verkligheten, om barnmorskan kommenterar ngt du gör ir så hur ska du då reagera? sluta gå dit?

2008-09-24 @ 20:17:21
Postat av: Agge

Jag är stolt över dig vännen. Du är en fantastisk människa och du är en helt super bra mamma!

Skit i vad andra säger, det är ditt liv och dina funderingar.

2008-09-24 @ 22:52:48
URL: http://aggelica.blogg.se/
Postat av: karla

nej du får förfan inte lägga ner bloggen! =) strunt i resten och blogga på =) kramar

2008-09-25 @ 09:29:26
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Sara

Anna du är utan tvekan en helt underbar mamma och vet vad som är bäst för din W! Lägg inte ner din blogg det är så kul att veta hur du har det och se lillens framsteg =)

2008-09-25 @ 12:59:38
Postat av: Cissi

Jag tycker du verkar vara en bra mamma till din son, och hoppas allt kommer gå bra för dig.

2008-09-30 @ 16:39:37
URL: http://cissi-katarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback