Sovning hos mommo!



Natten spenderade vi hos mommo o moffa. R var tvungen att vara kvar i Gävle, och vi ville inte vara ensamma ;)
Myste ordentligt i gårkväll. William har börjat sova mycket mycket bättre. Han somnar 19-22 då ammar jag honom sen somnar han om och sover till 02,ammar och byter och sen sover han antingen till 4 eller 6.

När vi kom hem i morse kl 07 så somnade han om och sov till 08:40! GUD SÅ SKÖNT!!
Nu ligger han och "gnyr" i babygymmet. Han blir såå frustrerad av alla små figurer och att han inte fåt tag på dom! han är så fin min son...

Också läste jag att Tina har åkt in på förlossningen *Aaaah* Nervös för hennes skull! Men det går nog bra. Nu är eran väntan över. *Stor lyckatill Kram*




Idag ska jag o William inte göra någonting alls. Skönt! Bara mysa tillsammans i pyjamas hela långa dagen =)




Kommentarer
Postat av: Angen

ja helt fantastiskt!

nu ska ja åka in till stan och klippa mig.

ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback