Bläsh





Vissa dagar vill man bara lägga sig ner och gråta. Den här dagen har varit lång och tung på många sätt.
Jag är så trött nu så jag tror jag svimmar.
Ibland känns det så jobbigt med att bo i hus, så mycket att städa och plocka.
Har nog tvättat och vikt 5 maskiner samtidigt som man haft världens gnälligaste lilla son på höften...


Nu ska jag gå och lägga mig, även fast klockan inte ens är 20.



Och till er som säger att jag inte berättar baksidan av familjelivet kan ju gå och sova ni också.



William, DU är mitt allt på denna jord.
Mamma älskar dig till Stjärnstopp.


Kommentarer
Postat av: Frida

Skriv ut IP-numret på kommentarerna som dummar sig. Säkert någon som känner personen/personerna i fråga...

Postat av: Chris

Jag har inga problem med att kolla upp IP nummer, jag var tvungen att skaffa den tjänsten på min och mickes förra blogg. Hör bara av dig så hjälper jag dig. svin ska skit ha!

2009-04-07 @ 23:04:59
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com
Postat av: mli

Mitt tips, bry dig inte om dem. För ju mer du skriver om den, ju roligare tycker dom att det är. Ignorera bara..

2009-04-08 @ 07:37:39
URL: http://mlish.se
Postat av: M@jk

Finns alltid folk som lägger mer energi på andras liv än dom borde göra på sitt eget. Svenska avundsjukan kallas det...IDIOTER!

2009-04-08 @ 12:45:51
Postat av: sofia

Fin blogg och fin liten son ni har . :)

Kramr / S

2009-04-10 @ 12:44:09
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback