guest star.

Hej!

R här.

Först och främst, jag skriver aldrig blogg men nu vill jag göra det:

Ville bara ta mig tid och utrymme i min älskade sambos blogg och uttrycka min djupaste kärlek och beundran för henne. Jag delar mitt liv med en fantastisk kvinna som inte bara gett mig sin kärlek men också den största gåvan som finns, och enligt mig, meningen med livet - William.

Tack vare detta är mina dagar nu fyllda med ännu mer kärlek än tidigare och jag vaknar upp varje dag med ett leende på läpparna eftersom jag vet att mina skatter finns hos mig.


Anna - Här, nu och för alltid. Tills vi blir gamla och grå kommer jag alltid tacka stjärnorna för att vi korsade våra väger och du valde att gå med mig. Älskar dig, mer än du annar.


/R


Kommentarer
Postat av: Angen

vad gulligt skrivet R =)

ta hand om Anna, och Anna..ta hand om R!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback