Lista

Eftersom jag är handikappad nu och inte har nått att göra, så får ni en liten lista av mig.
Jag såg att jag var utmanad hos min svägerska
http://www.jennylindstrom.blogg.se/

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år

2.Vem var den sista du träffade? Mina älskade R & W.

3. Hur lång är du? 1.61cm

4. Vilken var den senaste film du sett? ....Och så kom Polly

5. Vem ringde du senast? Min mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Lycka till nu :) :)" Till Angelica Forsell som ligger på förlossningen.

7. Vad är helgens planer? Något lugnt familjemys!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika till olika personer.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I går

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du idag? 05:55

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja en katt

14. Vilken är din favoritplats? Vårat hem.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vilken fråga! Hmmm..hemköp?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Med min R & W. Och förhoppningsvis med en E & E också!

17. Vad skrämde dig som barn? Granarna på Domustaket *asgarvar*

18. Vem fick dig att skratta senast? Robert.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp.

20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? jag använder 3 och Robert 2 = 5

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Har du någon gång spytt på någon?? Ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota

26. Är du social? Ja det tycker jag nog.

27. Vilken är din favoritglass? Daimglass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lösa vårat hus lån och ta med familjen på en resa.

29. Tycker du om kinamat? Mmmmm!!!

30. Tycker du om kaffe? Kaffe är ett MÅSTE.

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Brukade alltid sova på mage, nu vet jag inte om det går? *Fniss*

33. Kan du spela poker? Nej. Är verkligen sämst på det. Har inget Pokerface.

34. Tycker du om att mysa? JA!

35. Är du en beroendemänniska? Absolut..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Har redan världens mest underbara William, Men hoppas snart på en E.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja alltför många ggr..

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, men till sommarn blir det mest i poolen med William.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Vårat hem.

42. Äger du dyra smycken? Jadå

43. Har du någon gång testat narkotika? Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? 4 mackor! *Fniss*

45. Vem är den roligaste människan du känner? William

46. Välj ett ärr på din kropp? Mina två under tuttarna. Mina andra ärr är lite mer traumatiska.

47. Vad har du för ringsignal? Helt ärligt, vet inte. Har alltid min tele på ljudlös.

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja det tror jag nog?

49. Flirtar du mycket? Nej

50. Vart togs din profilbild? I hallen hos Frida S.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight Saga serien

54. Läser du dagstidningen? Ja ibland, men på internet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte nu längre.

56. Dansar du i bilen? Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3, Grym musik!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tiderna för all medicin.

59. När var du i kyrkan senast? Oj..Måste nog vara på Adams Dop

60. Är du nöjd med din kropp? Ja, nu så! ; )

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag kommer absolut gifta mig, med min älskade R

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Behövs inte. Dom vet mycket väl vilka dom är! =]

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Haha även DOM vet vilka dom är.

64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Har redan hittat honom

Kommentarer
Postat av: Jenny

jobbig va! Hoppas det är bättre idag! jag försöker plugga men det går sådär. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback