Medans liten sover..



Vi har varit hemma även i dag, jag och William. Natten var hemsk mot honom, han hade så mycket snor i näsan så han nästan inte kunde andas, fick kliva upp och använda "näsfrida" på honom med det fylldes på lika fort tycker jag. Så idag har han varit lite ledsen och trött, rätt förstårligt. Men vi har myst massa men han har inte haft större matlust, men på eftermiddagen tog jag en prommis ner på Shell/7Eleven och tillbaka, sen sov William 2 timmar (!!) i vagnen. Kors i taket.
Och efter han vaknade upp ur den sömnen så var han som en ny kille. Matlusten var STOR och leklusten var tillbaka.
Snoret är kvar men det kommer nog stanna ett tag, har hört att denna förkylning kan vara långdragen och dom kan vara snorig länge fast pigg.

Hur som helst, 17 kom Tina förbi och hämtade mig för vi skulle på Birsta City och kika lite. Jag hittade ett fint linne tills utgången och några armband till det. Kommer bli kanon! Läntar otroligt mycket, ska bli såå kul! =]
William och Robban ska umgås med W´s farmor o farfar och mysa i Skrängstabodarna, är faktiskt avis på dom samtidigt, för det är sååå mysigt där ute.. (Nu kommer mammakänslorna..) Haha!

Ikväll blir en tidig kväll för hela familjen, W somnade alldeles nyss och vi båda är DÖDStrött..
Jag köpte hem R´s favoritgodis till honom nyss, för han är världens bästa Pappa o Sambo!! =]




Seeeee U!

Kommentarer
Postat av: emelie & nellie

Mellan 11.30 - 12.00 träffas vi inne i badhuset :D

Om du vill kan du ju fråga nån mer som har barn om dom vill följa med,ju mer desto roligare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback