Också var snart även denna dag över.



Dagar bara susar förbi och jag blir mer och mer nervis.


Dagen började med att lägga sig bredvid en snarkande William klockan 05:00. Fortsatte sova till klockan 05:55, då tyckte William det var dags att kliva upp minsann. Mindre nöjd mamma, men man börjar kanske vänja sig nu? =]
Man har liksom sina rutiner nu, och gud fördömme den som ändrar dessa ;)
Upp, slå igång kaffekokarn,byta blöja på W, medans kaffet kokar gör jag välling, i med vällingflaskan *slurp slurp*
sen är det bara att hinka kaffe och leka gärnet i max 2 timmar! =]

Jag och William tog oss en prommis till Bosvedjan och gick på våran Babysång som vi tycker såå mycket om.
Och nu var det ju massa veckor sedan man var där sist. Kul att se alla igen, dom börjar bli så stor våra små!! =]





Sötnosaste Arvid och klätterapan William.
Lånade bilderna hos Frida!


Sen har det väl faktiskt inte hänt så himla mycket mer. R kom hem från Gävle i bra tid, så han tog med sig W och åkte och handlade lite, hem kom dom till ett dukat matbord! Och vet ni vad jag fick. Det var såå sött, en sån sak som förr i tiden för mig skulle varit så otroligt ouppskattat, Robban kom och sa till mig "William har köpt något till dig"
Vet ni vad han höll i lillungen?? En sån där stor Majblomma. Hahahhhaah, han var så söt och det såg ut som han sträckte den till mig! =]


Nu ska jag dö på soffan en stund och försöka lugna min nerver.
damdammdamdamadma




**
3 dagar kvar..
**

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

Jag har gått in på din sida ungefär 10000 gånger sen jag kom hem ifrån babysången ... tänkte, snart kommer bilder som Anna tagit på babysången

HAHA, så har du lånat mina bilder istället.. haha.

Jaja, antar att dina blev suddiga eller att dem kommer senare ;)



Arvid somnade för första gången i egen spjälsäng i egna rummet utan att ammas idag ! Sjukt stolt! :)

Postat av: Valeria

Men Anna! Vilken vacker son du har! Hittade dig av en slump! Roligt! Hoppas du må fint! Kram!

2009-04-21 @ 22:03:23
URL: http://valeria-locura.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback