PAIN!



Skriver ett snabbt inlägg.

Förlåt alla som jag lovade messa igår, hade helt enkelt så jävla ont så jag trodde jag skulle dö.
Jag spydde och spydde och skrek av smärta i bilen påväg hem. Vi kom hem runt 18 igårkväll och jag la mig med starka smärtstillande klockan 21 och vaknade nyss. Idag mår jag bättre, mycket bättre!

Ska skriva en mer detaljera OPstory senare, när jag har mer ork. Nu ska jag försöka få i mig nått att äta (har inte ätit på 2 dagar nu..) Sen ska vi åka och hämta hem våran älskling som våra hjärtan skriker efter!!

Föresten, dom nya boobsen är så underbart fina!! =]


Puss älskade läsare


Kommentarer
Postat av: Theres

Vilken lättnad och höra att allt gått bra, hoppas nu bara att allt läker igen fint :)

2009-04-25 @ 15:47:31
Postat av: sandra

Vad skönt att de gått bra, Nu är de på plats :)Förstår att du hade ont när du for hem, stackare. Men de blir bättre,men som de heter " ska man vara fin får man lida pin" Kram till dig

2009-04-25 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback