Sist jag kollade!



Så bodde det ingen bebis i min mage, och inte nu heller! Tant röd hälsade på i dag så där kan jag vara helt säker.
Det var inte det jag syftade på i morse då jag i ren frustration satt och tänkte "Hur bär dom sig åt med fler än 1 barn???"
Självklart förstår jag att det faller sig lika naturligt med 2 som med 1..Men i bland kan småbarnslivet kännas mäktigt..Alltså jobbigt,tungt,uttröttande. Idag var en sån dag, med tand efter tand som kommer upp så vill William INTE äta. Inte äta alls! Från klockan 06 i morse tills nu klockan 19:00 har han ätit följande : en Drikki, en liten yoggipuré och en portion gröt. Den sistnämnda maten fick jag o R hjälpas åt med nu ikväll. Jädrans vad vi tokade oss för att få honom att le (=då kan man stoppa in skeden i munnen)


Puuuuuuuuuh! JAG ÄR HELT SLUT!!! Värk i ryggen, värk i benen. Jag har nog gått ett par mil denna vecka då William varit lite krasslig. KLARAR verkligen inte av att bara sitta hemma, så vi har prommenixat o prommenixat o prommenixat!

I morgon är de stora roliga middagen och utgången med Mamas! Det ska bli såå kul, också är det skönt att veta att William & Robban har det toppenmysigt i Skrängstabodarna, dom ska mysa massa och gå på långpromenader m.m.



Nä mina kära läsare, ÄN är dagen inte slut..Jag har tvätt att fixa m,m
Men först ska jag njuta av en kopp kaffe och lite karrameller!
Hoppas ni har en FABULOUS Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback