Sjukstuga, igen.



Efter en mycket lugn och mysig helg hos min M&P är vi nu åter på hemmaplan. Dock med en sjuk William.
Inatt har han sovit som en kratta, verkligen. Var 20 minut fick jag söva om honom HELA natten. 05:50 gav jag upp, och då klev vi upp och åt lite välling.
Sen i dag har snoret börja rinna nå så fruktansvärt. Bara forssar under näsan på prinsen min. Och han är så ledsen. Gissar på att han har ont i halsen också, verkar som så. Så nu blir det åter igen några dagar här hemma, bara kurera och pussa och mysa. Och hoppas att han slipper feber, men det tvivlar jag på....
Jag är också lite sjuk men det känns liksom som no deal. Jag kan ha magsjuka om det så är, bara lilleman kan få vara kry.


R har lagt sig med honom nu och jag ska strax sussa så jag är piggare i morgon.

All kärlek till MIN familj.



**
5 Dagar kvar.
**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback