Tack!




Jag må ha många elaka, avundsjuka och lite smått patetiska läsare, men jag har desto fler härliga, underbara, spontana och fina läsare! Era små små ord gör såå mycket när man känner för att sluta blogga pga de trista kommentarer man kan få. Positiv feedback, har ni hört talas om det? =] Detta är ett perfekt bevis för det.
Alla ni underbara härliga och unika läsare jag har, ER önskar jag en UNDERBAR påsk med era nära o kära!

Mina älsklingar är ute på prommis som vanligt när tid finns, så jag ska passa på ta en lång dusch innan vi ska fara på påskmiddag hos min Familj.


By the Way.. I dag är det 2 veckor till Operation. *Fniss*



Kommentarer
Postat av: anneli och embla

Glad påsk Anna! hoppas ni får en trevlig och mysig helg!:) kram ifrån oss

ps. skit i dom som skriver massa strunt, dom är bara avis för att du har de så bra och en heeelt underbar familj:) ds.

Postat av: Jenny

Lycka till med operationen när det väl är dags! =)

Gjorde själv en förstoring efter att mina blev heeelt tomma efter ammning och jag lovar, jag har inte ångrat det en sekund!!

Glad Påsk!

2009-04-10 @ 11:04:57
Postat av: Theres

Glad påsk! :)

2009-04-10 @ 13:10:06
Postat av: Jossan

Ja alla dumma kommentarer är det bara att ta bort och blunda för, sug bara åt dig av allt det positiva =)



Spännande med operationen, skönt med något nytt...

Men själv vågar jag mej bara på en toppning av håret =P

2009-04-10 @ 14:16:27
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Ellah

Tack d samma gumman ha d så gott.....kram

2009-04-10 @ 15:44:48
Postat av: Heidi

Glad Påsk :)

2009-04-10 @ 18:18:15
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åååh, jag vill också fixa mina mini-tuttar... :-)

2009-04-11 @ 13:41:24
Postat av: Ida

Hej Anna!

Dom som skriver inlägg som är stötande, så är det formodligen bara för att dom är avundsjuka på dig och din familj, ditt liv.

Helt otroligt att det finns människor som sjun ker så lågt - och skriver ett löjligt inlägg i din blogg.. Vad hände med att ta det face to face?



Sträck på dig, och njut av din omgivning istället ;)



Kram Ida

2009-04-11 @ 21:36:46
URL: http://idaholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback