3 augusti



Så var även denna dag snart slut, pust och stånk.
Vi har haft en skön dag i dag, jag och William. På stan var det lika roligt som vanligt tyckte han, skrattade åt barnen, försökte få all uppmärksamhet av dom äldre damerna. Ja,ni vet hur dom är dom små barnen.


Fick i varje fall med mig lite saker hem därifrån. bla Jackan från PoP och även en tjockare Tröja därifrån.


Sen köpte jag en fin vit top till mig själv och en lite grövre stickad kortärmad kofta från H&M.

Till hemmet blev det lite ljus, två nya fina ljuslycktor till hallen. Ordet "LYCKA" i bokstäver till hallen. 4 goda goda doftpåsar.Och lite annat krimskrams. Allt från Butik Annelie.


Nu är jag så trött så jag vet inte vad,
Imorgon blir en dag med flickorna och barnen.

*ZzzZZZzzzzz*



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback