6 augusti



Dagen började med sprängande huvudvärk och illamående. Huvudet bankade så hårt så jag trodde det skulle sprängas, varje litet steg jag tog så pulserade huvudet. Resten av morgonen vilade jag i sängen och sen var det bättre.

Det fina vädret fick oss att åka till Kubenbadet i dag med Tina & Tea. Toppen dag! Solen var underbart varm och barnen var lyckliga och snälla! Dom leker på ett "bättre" sett nu när dom är lite äldre, fast Tea tycker inte om när William leker med hennes saker ;) Bestämd ung dam som vet vad hon vill ;) Sötnosa!

Efter det har vi BARA slappat. Legat på soffan medans William sussade eftermiddagsluren och sen har vi ätit mat och busat. Nu har jag röjt igenom huset medans herrarna och hund är på prommis. William äääääääälskar den där ryggsäcken som han sitter i på promenaderna. Han blir överlycklig när vi tar fram det för då vet han vad som väntar!

Ikväll blir det mys i soffan med älsklingen. En lugn och skön avslutning på en perfekt dag!


I morgon vet jag inte riktigt vad som händer? Beror på vädret.
Kanske ska jag ringa och boka frissatid? Har önskat mig pengar till det av Robbie i födelsedagspresent, för jag fyller faktiskt år på Söndag. Ännu ett år som jag glömt det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback