Fredagsmys och kina mat.



Ja, vad har jag att uppdatera om? Faktiskt inte speciellt mycket alls.
Jag har dom senaste dagarna bara legat i soffan och mått illa. Slumrat till då och då och sippat nyponsoppa ungefär. Då och då får jag riktig hungerkänsla och försöker äta, MEN misslyckas oftast. Äh. det är ju faktiskt ingen magsjuka, så jag börjar "gilla" läget och vet ju faktiskt att det KOMMER gå över. Man får låta var sak ha sin tid.
Tids nog är jag backontrack som supermorsa (..eller något)

Robban verkar gilla sina pappadagar tillsammans med William. Dom hittar på bus varje dag! Drakborgen,badhuset,långprommis i skogen med Alba. Vi har en sån där ryggsäck som man har på ryggen som William kan sitta i (han är fööör tungt för min rygg, men pappas går finemang). Och när dom är ute och går med Alba så sitter william där i och skriker "aaaaabaaaa aaabaaaaa chhhhh" för han härmar sin pappa som ropar "alba, alba kom hit" =)

Mer då? Vecka 9 nu. Magen den växer och alla runt om kring ser att vi är gravida och vi får gratulationer, Det Tackar vi för!
Vissa frågar sig "Men är du såååå stor redan??" JA det är väl tydligt det? =)
Men jag tror det kommer stanna av om ett tag. Brukar kunna vara så. Jag hoppas och ber att jag snart blir piggare och kan göra mer saker igen. För i sanningens namn är detta riktigt urtråkigt.

Hmmms
Jo i morgon ska William leva rövare med sin mormor o morfar. Dom hämtar honom mitt på dagen, och då ska dom åka på Ikea och fika och kika lite. Sen ska William får presenter av dom som william kommer bli sååå glad över =)
Sen ska han faktiskt också sussa där. Så både Pappa o Mamma i familjen får vila. Vi ska gå på sena Bion (om jag orkar..hoppas hoppas) mer än så ska inte jag göra. Robbans ska fara på tippen och slänga massa skrot.
Vi tänkte helt enkelt bara försöka ta det så lugnt som möjligt men ändå hinna med några "måsten".



Nåja en liten update blev det iaf.

Njut av Helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback