Jag lyckades!!


Först och främst måste jag ge en eloge till
Anna som gjort denna fina bloggdesign. Aldrig har jag blivit den gnutta missnöjd utan varje gång hon har gjort en ny design har jag suttit med ögon som ett barn på julafton. Den är verkligen verkligen veeerkligen fin! Stor tack!!


Och sen ska jag ge mig själv beröm. Robban säger att jag är fruktansvärt dålig på det.
Jag lyckades med det jag trodde var helt omöjligt. På eftermiddagen när William skulle sussa så spöregnade. Jag suckade och tänkte "...ska jag göra ett försök på övervåningen.."
Värmde en Drikki, tog med tutte,snutten,sonen på höften och gick upp.
Drikkin svepte han på3 minuter och blev trött av bara det. Sen kröp jag intill honom,sjöng "när trollmor har lagt.." och han somnade på 2 röda. Det var verkligen hur mysigt som helst. Jag bestämde mig för att ligga kvar bredvid honom och snusa honom i nacken och vila där. Kärlek på HÖGSTA nivå.


När pappa R kom hem for vi och hämta ett paket från H&M på posten. Hyrde 3 filmer, Killing room, Blown Apart och Australia. Så ikväll blir ännu en myskväll!


Hoppas ni haft en bra dag! =]

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja hon gör verkligen fina designer, hon har gjort min också!:)... Söt liten pojke!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback