Lite indredning + Nordljus.



Idag var jag ut till
Nordljus för dom hade rea, 25% på allt, 50% på vissa artiklar. När jag klev in där var det som att kliva in i en sagovärld. För er som gillar inredning och speciellt det lite "lantliga" stuket så måste ni besöka det. Hem kom jag med en "Välkommen" skylt (som jag glömde fota..) en skylt för anteckningar till köket, samt en skylt/tavla. Det gick lös på bra precis 400:-. Det var min present till mig själv. Tog pengar från födelsedagspresenter! Ibland tycker jag det är mycket roligare att köpa saker till hemmet istället för en kofta tex. Ofta lägger jag mina pengar på det istället.
Igår handlade jag också, då blev det nya köksgardiner till ena fönstret. Jag är en sån som avskyr handla gardiner då det oftast är så dyrt, men i går gick jag in på Hemtex och dom hade rea samt ett par matchande bordstabletter.
Blev väldigt fint när dom var upplagd och på plats!
Köpte även en liten ljuslykta med ljus från Åhléns som jag placerade bredvid vårat Familjefoto i vardagsrummet.
William han fick en burk till sina nappar. Han har säkert 20 st!

  

    

   











Sen har jag lovat min Mamma attj ag skulle lägga ut bilder från när vi var på Norra berget.
William älskar djur av alla dess slag, och att gå omkring på norra och hälsa på djuren är en stor hit!
Vi fikade dessutom god blåbärspaj på Cafe Gullgården. En toppen mysig lite utflykt!


   

   


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart hittade du napp-burken? En sån skulle vi verkligen behöva :D

Postat av: Anonym

Vilka fina saker du hittade! Den butiken måste jag besöka inom en snar framtid! :)

2009-08-13 @ 15:55:52
Postat av: Caroline

Då ska jag åka och titta någon dag :)

vi har bara en ful plastskål med alla nappar i :P

2009-08-13 @ 20:31:59
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: ciccii

Nu har jag blogg :)

2009-08-13 @ 23:14:12
URL: http://ciccccian.blogg.se/
Postat av: Jennie

sån nappburk har felicia också :)



fast inte lika välfylld som williams

2009-08-16 @ 18:21:26
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback