Mina höfter säger AJ



Ja som rubriken lyder. Mina höfter gör riktigt ont. Det ilar och bränner liksom.
Minns att jag hade så tidigt med William också och då sa BM att det nog var början till foglossning. Som tur var, så blev det inte värre, utan gick faktiskt över redan runt vecka 13. Så vi håller tummarna för samma denna gång.


Idag har vi som vanligt inget inplanerat. Är alldeles för trött. Blir nog lek på baksidan av huset, och en långprommis innan pappa R kommer hem.
William och jag somnade som två stockar klockan 10 och vaknade halv 12.
Nu har vi båda ätit lunch och ska bara leka resten av eftermiddagen.


Hur har NI det i dag?

Är det någon som vet när öppna förskolan och sånt öppnar igen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Var längesedan jag var in på din blogg,,,Å vad ser jag, du har en liten bebis i magen:) GRATTIS. Vilken lycka! Hoppas du får en bra graviditet. Kram från sandra och meya ( Ifall du inte kommer ihåg så pratade vi mycklet om operationen, innan de var dags)hoppas du trivs med boobsen också..:)

2009-08-19 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback