Dags för update?



Nu var det länge sedan igen. Sorry! Dagarna rullar på i snabb takt och det är riktigt svårt att hinna med allt.
Helgen har varit underbart skön. Massa mystid med familjen och William är riktigt frisk nu.
Gårdagen spenderades hos min mamma o pappa, vi drack glögg, fick den godaste mat jag ätit på länge (Mammas potatisgratäng med fläskfilé och kantarellsås) MUMS! William myste med mommo&moffa och tog igen lite kvalitetstid och visade upp sina nya konster ;) Fick även smarrig efterrätt, Gammaldagsvaniljglass med hemmagjord chokladsås!

Även denna dag har varit toppen. Iaf för en preggo som mig. Fick sovmorgon och vaknade kl 10 av ett tyst hus. Robban,Wille och Alba var ute och lekte i lekparken en bit härifrån. När dom kom hem var Wille helt slut, jag gav han lunch och gick och la honom, han somnade som en stock! Sen la jag mig på soffan med ljudboken på telefonen och somnade även jag! sov i 2 timmar och sen vaknade sonen utvilad.
Nu är han och Robban på babysimmet och när dom kommer därifrån ska hela familjen åka på kalas och gratta Sebastian som fyller år!


I morgon är det måndag = dagis. Ska bli spännande och se hur denna vecka blir. Nu var det ju trots allt några dagar sedan han var där.. Men jag hoppas det går bra.
I veckan tänkte jag försöka få hit mamsen så vi kan ha en "Bakdag" tillsammans inför jul. Goda bullar och kakor hör ju julen till OCH jag är tyvärr inte världens bästa i köket måste jag få medge, inte när det gäller bakning iaf..*skrattar*

Nääääj hurrni, nu ska jag ta och kasta mig och min runda klotmage i duschen.
Hoppas ni har en mysig helg med era nära o kära!



Mitt älskade charmtroll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback