Frisyrfrågor i mitt huvud.



Åhh det yr frisyrfrågor i min lille skalle. Har äntligen bokat tid, som vanligt på Jess i In gallerian, fick tid riktigt fort för att vara denna tid på året, brukar ju alltid vara  fullt strax före jul och nyår. Fick i varjefall tid på Onsdag eftermiddag, vilket passar oss perfekt.

Jag ska fortsätta vara ljus, och till och med ljusARE. Dels för att mitt hår mörknar såå fort när jag är gravid,och dels för att jag vill ha lite förändring. Jag trivs faktiskt ordentligt bra i ljust hår. Jag ser lätt så tråååk ut i mörkt. Sen har jag en tanke på att klippa en rejäl lugg, just för förändringens skull. Jag har haft lugg förut så jag vet att jag i varjefall inte kommer se galen ut i det. Men sen till frågan...vilken TYP av lugg? tjock rejäl och rakklippt? tunn variant med lite spret? Hmm.. Jag tror det blir något i stil med denna bild.



Hmm återstår att se.


Nu kommer snart mitt charmtroll hem. Som jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback