Mitt år.

Hittade en rolig lista hos Mlish , här kommer den!


1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har följt min son utvecklas, från att vara ett litet knyte till en självständig liten kille! Sen har jag ju faktiskt genomgått en operation, vilket jag aldrig tidigare har.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade faktiskt inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Japp
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Inget, spenderade hela 2009 i Sverige
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej. Inget speciellt. Sen önskar sig väl alla lite mer pengar? *fniss*
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
30 Juli. Dagen då jag plussade.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag har lyckats utomordentligt bra som mamma, OCH min personliga utveckling där det skett dramatiska förändringar, dock inte utan blod svett och tårar!
9. Största misstaget?
Inget jag i nuläget kan komma på!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
I början av 2009 led jag av en ledsjukdom i handlederna, och var sjukskriven efter operationen, annars inget.
11. Bästa köpet?
BOBSEN!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Haha.. Tyvärr Bobsen. Annars Willekille såklart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina fina killar gör mig lycklig och glad, dagligen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vet faktiskt inte?
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Det har varit mycket upp och ner. Personliga saker som i dagsläget är mycket bättre, men återigen - inte utan blod svett och tårar. Jag är starkare i mig själv NU än i början av året.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting. Tränat? för hälsans skull.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt negativt.
18. Hur tillbringade du julen 2009?
Med min familj + R´s familj. Alla samlade!
19. Blev du kär under 2009?
Känner mig lite nykär just nu faktiskt.
20. Favorittidning?
Läser sällan tidning, men då det bli är det skvallertidningen NU.
21. Favoritprogram på TV?
Hmm massa olika. Otroligt blandat, Flash Forward,förlossningskliniken, ensam mamma söker m.m.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen alls. Hatar är en otroligt starkt ord.. Ogillar - Ja!
23. Bästa boken du läste 2009?
Oj jag har nog aldrig läst så mycket böcker som detta år. Har nog läst 13-14 böcker.
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen…
25. Något du önskade dig och fick?
Japps!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nope!
27. Årets bästa film?
Avatar och New Moon.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var nygravid och blev bortskämd av sambo och son. Helt underbart!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej det tvivlar jag faktiskt på.
30. Vad fick dig att må bra?
Mina otroligt fina killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback