Besöket.



Åkte ner på stan lite tidigare än beräknat så det blev en snabbis på stan innan besöket hos Dr tutt.
Köpte en JÄTTE fin tröja åt Robban på MQ. Han har sååå länge velat ha den, så jag ville köpa den åt honom, och han blev mycket glad! *Fniss* Jag får passa på att skämma bort honom, när jag kan. Oftast har jag inte så mycket pengar till sånt, men nu hade jag det.

Besöker gick Jätte bra. Vi bestämde storlek och vart det ska sitta, blir bakom bröstmuskeln, vart snittet ska sitta, under bröstet. Sen bestämde vi också OP datum, Ev 24 April, dom skulle försöka fixa en tid då, annars blir det den 13 maj. Det finns verkligen inte ord som beskriver hur mycket jag längtar. Tänk att få titta och känna på sin kropp och vara nöjd, back on track på något sätt. Som det är nu trivs jag INTE. Känns inte som MIG. Allt är förändrat och givetvis har det varit värt det, det var ju min älskade Williams matfabrik, och allt har sitt pris. Men som sagt, Jag längtar så fruktansvärt!!!

Nu ska vi bara mysa i soffan, Blir en tidig kväll skulle jag tippa på, som vanligt!
Hoppas ni har en trevlig Lördagkväll!!

Kommentarer
Postat av: linda

spännande för dig, men du visst får man inte lyfta efter en sådan operation?????? eller har jag fått för mig det fel? hm ja en annan lär ju få göra förminskning för mina vägrar sluta växa :)

Postat av: Caroline

Hihi, vilka datum. Den 24 april åker jag på en stor tvillingträff i sthlm med barnen och den 13 maj fyller dom 1 år ;D

2009-02-21 @ 23:45:54
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir säkert jätte bra! men en fråga, ska ni inte ha några fler barn? kan du ha silikon och amma?

2009-02-22 @ 10:59:34
Postat av: Anna Lindström

Eftersom man lägger silikonet, BAKOM bröstmuskeln, så kan man amma:)

2009-02-22 @ 11:21:28
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Theres

Åh, jag sitter här och blir nervös av att bara läsa om operationen :)

2009-02-22 @ 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback