Bläsh!



Vaknade verkligen inte på rätt sida i dag. Allt känns fel, fel fel! Har ni också sånna dagar eller är det bara jag?
Allt känns som rutin, man vaknar trött, är trött och lägger sig trött. Man gör samma saker varje dag och visst så är det när man har barn. Det är väl bara just nu det känns såå trist. Idag vet jag inte alls vad som händer, Jag & William kanske tar en långprommis..Får se får se.. Åh jag skulle vilja ha en lååång massage och någon som tar hand om en..Tänk att få ligga i ett TYST rum till lugn och harmonisk musik och få massage, massa olika krämer i ansiktet, rengöringar, händer som MASSERAR, få känna sig fin och fräsh.

Nä oj nu vaknade jag upp ur mitt dagdrömmande.



--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback