Dagen i dag

Vaknade otroligt trött i dag.. Vet inte riktigt vad det är, kanske årstiden..Men det börjar ju ivarjefall bli liiiiite ljusare ute nu.
William ville vara vaken hela morgonen, strax före 10 kom mamma min hit och hon ville minsan att vi skulle fara på Birsta City...Jag som var dödstrött och hade pyjamas på mig fick pallra mig in i duschen, Blev lite handlat också, bla mössan ni såg på bilden i inlägget före detta. Ett par mysisar till William och lite..vad kallar man de? "Väggord"? =]
Aja, Nu sitter dom uppe ivarjefall, och det blev så fint så. Passar såå bra in i vårat hus.

William är bättre i dag, äter bättre med bajsningen fortsätter! tydligen kan det vara så när dom små tänderna håller på titta upp, vissa dagar är värre än andra, så i dag tackar vi för en bra dag! =]

Fick även ett sms från Synoptik om att mina glasögon nu fanns att hämtas i butiken. Så det ska vi göra så fort Robban kommer hem från Gävle, dvs om en timme ungefär.

Kvällen ska spenderas i soffan, Hoppas denna huvudvärk försvinner med glasögonen.
Hoppas ni har en MYSIG Onsdagskväll, själv ska jag se Greys Anatomy!


Kommentarer
Postat av: A

Hej Anna!



Har tänkt att jag ska skriva flera gånger och fråga hur det har gått med värken i dina handleder.. Är det bättre, har du fått träffa någon reumatalog? Hoppas att det inte är ledgångsreumatism du har, som jag. Har kommenterat en gång tidigare och undrar hur det är med dig.



Kram A

2009-02-18 @ 18:59:27
Postat av: Anna Lindström

Hej A!

Mina handleder har, tack gode gud, blivit helt smärtfria efter några sprutor kortison. MEN om jag anstränger dom mycket, som tex att skotta, eller måla eller liknande kan jag bli väldigt stel!

Tack för din omtanke!! Vem är du? Någon man känner? =)



Postat av: Frida

Vart köpte du dina väggord? :)

Kram Frida

2009-02-18 @ 21:06:17
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: A

Du får vara försiktig med det då tycker jag! :)

Jag är Angelica.. bara en som brukar dyka in och läsa din blogg då och då.. (:

2009-02-24 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback