Kvällning!



Äääntligen kväll. Är trött i ben och fötter efter en lång lång prommis förut, så nu är jag nyduschad och myser i morgonrock framför tvn! Ikväll blir det bara mys i soffan framför Criminal Minds på kanal 5 klockan 21:00.
Sen blir det sängen för våran del.

I morgon ska jag på synundersökning. Som jag dragit på det alltså.. Måste ha problem med synen med tanke på min huvudvärk och hur jag sitter och "kisar" framför tvn. Illa Anna!! Men som sagt återstår att se i morgon. Ska även på stan och leta efter en liten present. Sen är det inte mycket mer planerat. Nån smarrig middag ska jag försöka slå ihop också.
Undra bara vad? Jag har blivit nykär i Kyckling, av alla dess slag. Mumsi!

I helgen har vi inte heller planerat så mycket, det enda som är bestämt är väl på Lördag då vi ska på Theo´s 1års kalas! =] Hoppas på en lugn och mysig helg.

Näää hurrni, Nu säger jag tack för i dag! =]
Hörs o störs i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad levde du för liv innan du träffade Robert? =)

2009-02-05 @ 21:02:26
Postat av: Anonym

Vad levde du för liv innan du träffade Robert? =)

2009-02-05 @ 21:02:57
Postat av: Anna Lindström

Vad jag levde för liv? :) Allt som har med R och mig och göra kommer jag skriva om mycket snar, så fort jag får en "lugn" stund över så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback