Lördag igen.



Kvällen igår var jätte mysig, trots en trött R brevid mig i soffan så lyckades vi ta oss igenom filmen.
Första filmen vi såg var Mirrors, Och den var lite kuslig. Jag trodde den skulle vara värre men ibland rös man till!
Sen gick vi faktiskt och la oss och skulle se sista filmen i sängen, behöver jag nämna att robban somnade efter 10 minuter? ; ) Men jag såg klart filmen Felon som var riktigt bra enligt mig, den berörde.

Idag är jag utvilad. William sov från 20:00-03:00 sen åt han efter det tog Robban över.
men William sov ända till 06:30. Duktig kille. Han börjar ju som sagt bli såå stor. Han har liksom blivit "En liten människa" och inte bara ett spädis. Det är så otroligt roligt att se honom när han springer omkring här hemma i sin gåstol och försöker få tag i gardinerna, och allt annat som han inte får ta. Samma sak när det gäller maten, han har ju börjat fatta att han kan "bita ihop" och neka maten, jag blir så full i skratt när han gör detta. För det verkligen lyser bus i hans ögon.  Då sitter han och biter ihop samtidigt som han ler och vet att han gör fel ; )

Ska sätta mig och skriva nåndag om alla hans framsteg samt vikt och andra saker.


Nu ska mammaAnna hoppa in i duschen och göra mig klar för lite kalas!
Efter det åker vi nog ut till min Pappa och umgås lite med honom medans mamma jobbar. Kanske får vi lite gomiddag där också! =]hihi!


Vad ska NI göra denna lördag?? =]


Ha en UNDERBAR Lördag mina vänner! =]

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mina busar har kommit på att man kan blåsa/spotta med maten i munnen. Så hela mamma, brorsan, golvet och väggarna blir fulla i mat! ;D

Postat av: Syster Yster

Haha,jag tror nog att ni får en sen middag (med andra ord Mamma gör den när hon kommer hem :))Vi ska på maskerad ikväll. Jag ska vara Pippi och Johan Herr Nilsson :)Snusa på bustrollet från Moster. Ha det gott och hälsa!

Kram

2009-02-07 @ 12:22:37
Postat av: angen

jag jobbar ja...såg robban,vagnen och vovven gick förbi här för typ 20 min sen...såg trögt ut att dra vagnen i all denna snö :D

2009-02-07 @ 12:47:36
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback