Mammas hjärta..



Jag kan inte låta bli att vara ledsen med William..
Han som annars alltid är såå glad och så pigg har blivit såå kinkig och ledsen. Kan inte dessa tänder spricka fram nudå så han slipper detta. Det är som ett krig varje gång det är matdags och tar evigheter, och stackarn gråter så fort han får något i munnen, och ingenting är roligt..:( Lider verkligen med honom.
Idag fick vi åka hem från sången tidigare, just för att han blev helt otröstlig..
Nu sover han sött i vagnen med sin snuttefilt och han är vackrast på hela jorden.

Mitt mammahjärta värker för hans skull.
Finns det verkligen INGENTING att göra?? :(

Kommentarer
Postat av: linda

håller han även på på nätterna??? neo han har varit hopplös av och till men nu e 2 framme ,, men 2 tille på gång, sucka.... det enda man kan göra är att ge alvedon och gnugga alvedon på tandköttet.... man lider verkligen med dom,

Postat av: Jossan

Stackarn =(

Har du provat med alvedon på tandköttet?

Frysta bitringar som kyler ner?



Hoppas de ploppar upp snart så han slipper ha ont...

2009-02-17 @ 14:31:12
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: linda

ja ena dagen kan han bajsat 5-6 gånger nästa dag e han hård :( åh neo blir likadan vaknar upp efter han sovit i ca 30 min.. så dom blir ju utmattade av hela processen... men lite tur har man då fler kommer på en gång... e det en på gång hos william eller flera???

2009-02-17 @ 15:46:00
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: frida

Nja alltså jag skulle vilja ha D-kupor, men fasta ;o) Så jag tror att jag skulle behöva göra ett lyft+förstoring.



Jag får helt enkelt kontakta vårdcentralen :o)

2009-02-17 @ 16:26:12
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

tack för dina ord på min blogg .. gulligt att folk bry sej då man ha de jobbigt då o då .. Men satt nyss o berättade för tommy om w idag de va ju så att man kände själv att man blev ledsen då w grät så han inte fick luft typ. de gör ont i en ... och då förstå ja ju hur ont de gö o dej , då till o med han lyckades få mej att nästa fälla en tår (knäppa mej ) Nu ha iaf mommen hämtat tea o de e skönt ja o t ha stor städad men nu ha de gått en timme o ja börja bli rast lös eller inte de heller utan börja värka lite i hjärtat för ja vill se henne (hahah) ja när fan ska man va nöööjd ! Hahah de fram o tillbax . Men man älskar ju att se barna sina dagarna in i ända, fast de kan vara struligt ibland ! Hoppas w bli bättre o de dära med alvedon på tandköttet de ska ja pröva då ja börja känna att gummans tänder e på G : ) Lät som en bra ide !

2009-02-17 @ 17:57:35
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

men jag vill ha henne utanför magen nu :D men det är så mysigt när hon bökar runt .... sparkade william mkt eller bökade han också bara runt?

2009-02-17 @ 18:00:52
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Glömde svara på din fråga om latinska meningen, men det är spanska :)



Que todo tiene sentido - "allt har en mening". Har det även intatuerat på underarmen



2009-02-17 @ 19:51:38
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback