Mig & Robert

Hittade denna hos sara:


Vad heter ni?

Anna och Robert

Hur träffades ni?

Genom en gemensam vän


Hur länge har ni varit tillsammans?

Lite mer än 2½ år.

Bor ni ihop?

ja


Har ni barn?

Absolut, Våran underbaraste William, Nr 2 kommer nog snart.. ; )


Har båda körkort?

Nej


Kommer du ihåg er första kyss?

Absolut, kristallkart!

Vem sa "jag älskar dig" först?
Han

Vem är äldst?
Robban

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är Lejon, Han är Vattuman

Vem är längst?

Han!!

Vem sjunger bäst?

JAG! HELT klart ;)

Håller ni varandra i handen på stan?

Nej sällan nuförtiden, men förr, JÄMT! Nu har man fullt upp med barnvagn och kassar! =]

Vad har ni gemensamt?

vad har vi INTE gemensamt? Nä men det är väl klart man har mycket gemensamt. Vi lever ett liv tillsammans för det första ;)

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Nej

Blev du kär vid första ögonkastet?

Han kanske, Jag var så svårflörtad på den tiden, ville liksom inte ta till mig "kärleken.."

Har ni nån speciell låt!

Klart vi har, men den nämner jag inte här..

Har ni stora framtidsplaner?

Absolut! Men även det nämner jag inte här... :)

Har ni gråtit i varandras armar?

Många gånger!! Både av Lycka och Olycka!

Har ni varit utomlands tillsammans?

Ja! Greklan - zakynthos

Vilket är ert bästa minne?

Självklart när vi "plussade" och när William tittade ut från min mage! =]

Vem lagar bäst mat?

Alltid jag som lagar maten här hemma!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Playhouse Disney på tvn, Massa massa lek och bus, sen gröt,bad,sovning för William, då myser ja och R sen går vi och sussar!

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja, Oftast!


Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Nej!

Blir du lätt svartsjuk?

Nä inte nuförtiden, förr kunde jag lätt tända till!

Brukar ni bråka?

Nää, det är väl mest "disskusioner" nuförtiden, sällan vi bråkar faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback