My Friday!



Dagen i dag har varit toppen, på alla sätt och vis!
Klockan 12 kom min barndomsvän Jessica hit med sin son Leo. Till er som inte vet så var Jessica min allra bästa vän från Lekis fram till årskurs 7 ungefär, då vi började intressera oss för helt olika saker, hon fortsatte vara duktig i skolan medans jag blev en vild tonåring. Vi har börjat prata igen och självklart kommer alla minnen tillbaka!
Hur som helst så var det JÄTTE roligt att dom kom!! Leo var ju bara för fin!! Sååå lik Jessica när hon var liten!!
Och det var JÄTTE roligt att prata med Jessica igen, efter alla dessa år!!

Efter det for Jag,R och William till Birsta. Skulle handla lite på Coop, Handla lite på Bolaget och sen blev det en sväng på B City också. Som ni såg i inlägget tidigare så blev det ett par Jeans och lite småsaker bara..Ett par Jeans var VÄL behövligt. Kan inte ha mina gamla alls, alla jag köper blir såå stor efter ett tag... Jaja, Jag har lärt mig acceptera att jag ÄR liten, och hur jag än äter så ligger vågen nu på 46,4. Jag får nöjja mig med det!

Nu ikväll har jag gjort Hemma gjord Pizza som vi strax ska äta, R är uppe och nattar wn väääääääääääääldigt trött William, så det blev en tidig kväll för honom, Men så är det ibland, man kan inte tvinga en trött bebis (Är han fortfarande en bebis?) vara vaken om han är såhär trött, det är ju terror!! =)

Sen ska vi se på massa massa filmer, dricka en öl och äta GOD hemma gjord Pizza!! MUMS!!


Hoppas ni har en MINST lika mysig Fredagskväll som oss!!

Kommentarer
Postat av: Mli

Du har blive utmanad i min blogg :)

Postat av: morski

Jag tycker Leo är så lik Jonas ja :)

2009-02-21 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback