New Phone Again.



Ja, som rubriken lyder. Jag är inte direkt missnöjd med min samsung MEN det uppfyller inte min krav när det gäller foto.
Så därför beställde jag en ny idag, eller rättare sagt Robban gjorde det. Han tycker mycket om min samsung och tar gärna över den då den bara är 1½ månad gammal, nästan ny med andra ord.
Och jag får hem en underbar skönhet om ett par dagar.

From this to that.




Den nya är alltså en Sony Ericsson C905. I Already Love You ;o)

Så nu mina vänner kan ni snart räkna med bilder i mängder! Jag vill ju kunna dela med mig av min vardag och att ni ska kunna se ordentligt hur William utvecklas,hur vi har det här hemma, förändringar med mig och allt möjligt =]



Kommentarer
Postat av: anonym

fan vad du är bortskämd.

2009-02-05 @ 19:26:10
Postat av: Jennie

Bra val av telefon gumman ! Tro säker att du blir mkt nöjdare med den :)

Skit i vad andra säger, dom är bara avis !

Kramar / Jennie

2009-02-05 @ 19:34:54
Postat av: Anna Lindström

Jag är väl inte bortskämd, Vad vet du "anonym"? :)

För att klargöra detta, Både jag och robert har abonemang hos Telia, och våran bindningstid gick ut i januari, då var det alltså fritt fram att köpa ny tele med fortsätta bindningstiden:)

Så min telefon som jag får nu kostar 1 krona. Tycker du fortfarande att jag är bortskämd? ;)

Postat av: Jossan

Ja det är nog ett jätte bra val..

En sådan skulle faktiskt jag också vilja ha, men jag är bunden till Telia 1 år till så jag får nog dras med min telefon...



Visst är det väl 8mpx på den där?

Värsting grejer =)

2009-02-05 @ 19:55:19
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja det är nog ett jätte bra val..

En sådan skulle faktiskt jag också vilja ha, men jag är bunden till Telia 1 år till så jag får nog dras med min telefon...



Visst är det väl 8mpx på den där?

Värsting grejer =)

2009-02-05 @ 19:55:20
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, jaså, vad smaskigt =)

Ja vi har en Sony cypershot digital kamera och den är jag super nöjd med...

Och SE gör enligt mig de bästa telefonerna, så det där borde ju vara den ultimata telefonen..

2009-02-05 @ 20:12:44
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo men lite bortskämmd är du väl Anna? ;) Men såklart så var det avundsjuka som fick peronen att yttra den anonyma kommentaren. :(

Jag tycker att Robert ska investera i en bra kamera oavsett hur bra telefoner ni har! :D

Kram på er

2009-02-05 @ 20:19:02
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Angen

men hurru din bortskämda Anna =)

haha..skojsa bara!

sån där funderar faktiskt jag med på att köpa..men jag känner ingen som har en så jag har inte kunna fråga hur den är =)

vill alltid veta om den är bra först..hihi!

kram

2009-02-05 @ 22:10:07
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: "anonym"

jo hon är bortskämd, jag vet exakt hur bortskämd hon är.

2009-02-06 @ 11:38:44
Postat av: Anna Lindström

Haha Va? =) Vad pratar du om Anonym?? =)

Berätta då hur bortskämd jag är? Jag klarar mig på min mammapeng som inte är mycket ca 3 000, inte ett öre gör jag av med mer, och då går iaf 2000 till william VARJE månad=)

Så HUR är jag bortskämd som? =)

2009-02-06 @ 13:37:29
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sitter här och fnittrar åt "anonym". Jag har haft ett helvete i mitt liv och jag vet att jag inte är ensam om det här i världen. Och vill min sambo spendera en slant på mej nån gång då och då so fine.... inte är man väl bortskämd för det???? Jag antar att du inte KRÄVER att din sambo ska köpa saker åt dej Anna?



Så näe credit till dej, fasen lever man på så gott som noll inkomst så är man värd en mob för 1 kr ;)



Och är man bortskämd så är det också okej, haha, jag skulle mer än gärna vilja bli bortskämd :D inge fel i det om man beter sig vettigt bland folk.



2009-02-06 @ 16:38:44
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback