Nu är även denna helg slut!



Helgerna går alltid fööör fort tycker jag. Denna helg har vi mest varit ute i naturen. Igår blev det som sagt en långprommis och idag har vi också varit ute. Efter pulkåkning och korvgrillning så for vi hem till min Mamma o Pappa. Middag blev vi bjuden på sen har vi bara myst och busat med William, älskade hjärta.
Jag tycker man hela tiden tjatar om detta med tänder, men jag är heelt övertygad om detta, det tar ju tid innan dom "tittar fram", det är ju en lååång process för det. Och nu är William jäääätte dålig i magen också, typ diarée. Så snart tittar nog små risgryn fram ;)

När vi kom hem försökte vi få i William kvällsgröten, men han har även börjat neka maten, inte bara vällingen, så NEJ han ville INTE ha mat, gör säkert ont i munnen på lillstackarn! Så han fick lägga sig ändå. Han dricker alltid välling när han är nyvaken iaf, skönt det. Så när han vaknar när han sover så tar han ALLTID välling, hur ont han än har i lillmun!
Medans R nattade William började jag plocka med tvätten, USCH vad mycket tvätt man tvättar nuförtiden! =]

I morgon blir en lugn dag tror jag. Ska försöka bara vara hemma och plocka och städa lite.


Hmm någon skrev att mina länkar inte syntes, och det gör dom inte heller..FÖRST, det tar typ 20 sekunden sen synns dom, någon som vet vad detta beror på?? Skulle vara jätte glad över hjälpen!!
Sen var jag tvungen att publicera en kommentar, bara för att det var SÅÅ snäll mot våran älskade Alba! Tack kära du!!




I morgon tänkte jag även knäppa lite kort på vårat hus/hem och lägga ut.
Tänkte även passa på att fråga,
Vet någon vart man kan köpa snygga men hyffsat billiga gardiner till vardagsrummet?
Vi har endå 3 fönster i vardagsrummet, och är kanske inte sååå kul att slänga ut 1500:- på detta... =]
Snäällla TIPSA!! =]


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag brukar köpa mina gardiner på gardinaffären som ligger i Barnenshus, fina och billiga =)

Postat av: Elina

Hej! Måste börja att säga Kanon blogg. Alltid lika mysig att läsa. Jag köpte snygga gardiner till våra 2 vardagsrums fönster på tyg affären i samma hus som barnens hus i birsta för 300 kr. dom har mycket fint där nu. Hoppas du hittar nåt bra.

2009-02-15 @ 23:01:16
Postat av: Nelly

gardin center i birsta på barnens hus,

2009-02-15 @ 23:14:00
URL: http://neeely.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja, precis som de andra säger Birsta gardin i Barnenshus-huset... Om man inte vill sy dom själv vill säga...



Ha de gott!

2009-02-16 @ 01:55:48
URL: http://kajsamaja.blogg
Postat av: Maria

textilboden.se eller textilonnet. se fina och billiga gardiner

2009-02-16 @ 08:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback