Stackars lilla kille..



Mitt hjärta är sjuk! =[ Började med att han igår fick ögoninflamamtion, bara rann i ögat på honom och hade massa massa varklumpar. Han verkade dock inte bry sig så mycket..Men inatt fick han också Magsjuk! Det finns ju absolut inget värre än magsjuka. Tänk då hur det måste vara för en 7 månaders baby. Han skriker rätt ut och förstår verkligen inte varför han  mår som han mår. Han kräks HELA tiden =[ Jag gråter när jag ser honom må såhär..Känner mig såå maktlös! Vi gör vårat bästa med att ge vätske ersättning och lite lite majsvälling..Men allt kommer bara upp! =[ Han sover mycket, som tur är! Och han har lite feber! Gud jag ber verkligen att han blir bättre snart. Jag tycker såå synd om honom!!

Just nu ligger William och Robban uppe på övervåningen och sover tillsammans. Vad skulle jag göra utan R? Han är en gud. William hade INTE kunnat få en bättre pappa! Ständigt vakande över W! Han är en TOPPEN pappa!!

Dagen blir alltså : Att bara vara hemma och rå om,ge värme och kramar (och resorb såklart!)
Hoppas ni har en BÄTTRE Lördag!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Huga då, stackars stackars lilla W..



Hoppas det inte är något som håller i sig länge...

Postat av: Caroline

ja eller hur, det är inte kul! man vet ju hur magsjuka känns :( Adam är bättre idag, men väldigt trött o slö men det är ju inte konstigt! Hoppas William mår bättre snart också! Kram /Carro

2009-02-28 @ 16:20:54
URL: http://hessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick höra ett tips ang magsjuka, man ska blanda lite potatismjöl med vatten eller barn saft... De ska tydligen funka men har själv inte prova...

2009-02-28 @ 17:28:34
Postat av: Nikita

huga :/ jag håller med dig, man känner sig så maktlös då dem små är dåliga, man önskar man kunde byta plats med dem, hoppas han blir bättre snart!!!

2009-02-28 @ 19:33:58
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback