Utmanad

av http://www.annasara.net/

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:

1,
Jag är absolut ingen morgonmänniska, något jag märkte den dag jag fick barn.
2, I detta hus är det jag som är "handy-man"
3, Jag biter på naglarna *illa*
4, Jag är fruktansvärt oekonomisk, behöver jag säga att det är R som sköter om våra pengar? ; )
5, Jag älskar att vara ensam. Att ta på mig fula mjukiskläder och rocka loss till någon gammal 80-tals hitt!
6, Jag kan INTE ljuga. Spelar ingen roll, jag har helt enkelt INGET poker face. Vilket R tycker är bra! *suck* ; )
7, Jag har städmani. Jag städar alldeles för mycket och för ofta. Jag klarar inte av att se massa kläder och saker runtomkring mig. Jag har lärt mig att bortse från alla leksaker, men annars måste jag dammsuga iaf varje dag och plocka undan ALLT innan jag kan sitta net och ta det lugnt.


Jag utmanar
Frida www.bsomibaby.blogg.se 
Tina www.tnilsson.blogg.se 
jenny www.jennylindstrom.blogg.se 
Carro www.carr0n.blogg.se 
Annelie www.annelajzan.blogg.se 
Frida A www.fridelixen.blogg.se
Angen www.angenf.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha.. det där med städmani är du verkligen inte ensam om ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback