Utvilad mama o papa!



Kan börja med att säga att vi hade verkligen en TOPPEN kväll igår. Allt var perfekt!
Maten var hur god som helst! Stekt potatis Oxfilé Cesar och banana-split till efterrätt! *Mummmaaaa!!*
Efter det tog vi brumbrumBilen till Bion. Köpte Stor popcorn, Liten bacon, Stor dricka och en "mugg" Bilar!
Vi hade bokat biljett för Wallander - Hämnden. Och den kan jag verkligen rekomendera!
Det var bra tempo i filmen och väldigt spännande! Helt klart bäst på länge!

Sen for vi hem, Myste i soffan. Robban ville se dom sista 15 minutrarna av Juventus - Napoli (?) mmm Fotbollsfreaket mitt. Men som den snälla flickvän jag är så fick han naturligtvis det. Jag hade planer för att ta med datorn till sängen, och slå på det senaste avsnittet av OTH, och det fick JAG! =] Ska jag vara ärlig så ha rjag fått R att bli helt fast i serien också, men schyyy...Säg inte att jag sagt något ; )

Vaknade i dag klockan 10 och kände oss riktigt utvilade och saknaden efter Vårat lilla hjärta är enorm!!
Så nu ska vi strax fara och hämta hem honom ;) hihi!!


Tack älskade R för en helt otroligt rolig och härlig kväll!! Den kändes precis som det kändes för 2 år sedan!
Jag älskar dig mycket mer än mest!!! =]

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad bra att ni haft det mysigt! vad är OTH?? Kram

Postat av: Frida

Nääää åt Robban bilar på bion? Hahaha. Jag kommer ALDRIG mer äta bilar! ;) Kul att ni hade en bra kväll igår! KRAM

2009-02-05 @ 12:06:50
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

Hallå .. Hurru nu vill ja veta . Nyfiken hur gick de för w? Hade han varit lugnt ? och ätit och sovit helt vanligt ? Eller hade de blivigt lite grin men sen sov han hela natten eller ?= )Hihi , Ska ju oxå låta min mamma ta Tea en natt nu igen, men tänk om hon börja gråta och ingenting funka . De känns ju jobbigt att låta mamma ta henne då haha ! Fasen vilken mysig kväll ni hade igår då. vill oxå se dej filmen.. Sköt om er.. Kram på er

2009-02-05 @ 12:32:33
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback