...And...I Found IT!



Ja, jag hittade klänningen med stort K! Och gissa vad den kostade? 85:- !! Haha det är ju inte klokt. Jag gillar nästan det är ekonomikrisen. Alla företag går i KK = Utförsäljning utan dess like! Mumma =]
En kort svart volangklänning. Till det, mönstrade strumpbyxor och pumps!

Myste på med Fridis o Theobus ett bra tag på stan, sen tog vi beslutet att kila hem till dom och dricka lite kaffe och bara mysa. Det var riktigt skönt för USCH så trött jag vart av allt spring på stan! När R kom från Gävle kl 16 kilade vi ner på stan en snabbis tillsammans och jag köpte några till plagg, lite mer vardagskläder. Nice!

Nu sover lilleman och storeman har somnat i soffan brevid mig. Själv har jag dammsugit och torkat golvet + slängt i en maskin tvätt som jag nu måste gå och hänga..måste också ta ne prommis med Alba...Ååååå jag är sååå trött =[
Vill bara kasta mig i sängen.. men men..

Verkar inte heller som jag får min sovmorgon i morgon...Buhu..Jag som verkligen längtade..
Men men inget att göra åt. Lika bra att kliva upp 05:30 med ett leende och en liten kaffe i kroppen.



Nej nu tackar jag för mig kära läsare!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å va kul, å billigt :) kan vi inte få se den? Klänningen alltså :)

2009-01-23 @ 22:17:10
Postat av: Anna Lindström

Jag kommer lägga in bilder efter kvällen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback