Återhämtning!


Ojojoj igår mådde man som man förtjänade. ILLA! MEN vi hade såå kul på festen och det var verkligen värt att må lite dåligt för ; ) Vi hämtade William igår som hade sovit hos min mamma o pappa och det hade gått JÄTTE bra! Gud så han sov bra hos dom. Tyckte inte han hade gjort annat än sovit ; )

Men det har han i dag också, vaknade inte förren kl 06:45 och nu sover han igen! utvilad mama med andra ord ;)
Idag tänkte jag faktiskt klä på mig massa massa kläder och gå ut och ta en riktigt långprommis med William. Var länge sedan nu!


Tack allihopa för i Lördags. Ni är BÄST!

Och tack William för att du är den mest underbara son som existerar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Anna! Vad roligt det är att läsa din blogg! Jag läser den ofta och det är så kul att se hur William växer:) Hade bra!

Postat av: Mia

Har du inga bilder du kan lägga upp sedan festen? :D

2009-01-26 @ 14:10:38
Postat av: Anna Lindström

Bilder kommer när vår kära paparazzi har skickat över bilderna ;)

2009-01-26 @ 14:22:05
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Jennie

SHIT du hade verkligen BARA mage när du var gravid :D vilken vecka är du i på det kortet på presentationen? Måste ha varit slutkampen?



Jag satt och tänkte på det förra veckan, att jag kommer nog inte att bli stor i kroppen utan bara växa om magen (utåt). har gått och väntat på att det ska smälla till, men tydligen så behöver inte alla bli gigantiska :) Du hade ju en perfekt gravid mage. Kul :D saknar du den?



2009-01-26 @ 16:09:26
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Ida

2009-01-26 @ 17:18:29
Postat av: Ida

Hej:)! Ja allt är bra med mig! Jag har för tre månader sen flyttat hem efter en tid i Karlstad, men nu är jag hemma igen och det känns så underbart. Jag jobbar i stan på en kundtjänst, men jag bor i Timrå igen. Men det måste vara underbart att vara mammaledig med ett sånt charmtroll där hemma! Han verkar så gullig lilla William:) Jag längtar redan till ert nästa inlägg på din blogg.



Hade bra! Kram // Ida

2009-01-26 @ 17:25:05
URL: http://idamaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback