Back @ Home!



Efter en natt hos min mamma o pappa är vi nu hemma igen, jag o William och Alba.
Har varit jätte mysigtt och jag fick sussa några timmar på förmiddagen då mamma passade William och lekte med honom! Kan behövas för nu är jag ensam med dom här liven tills i morgon kväll, inte för att det är något jobbigt, men det krävs ju liiite extra energi! ; )

Passade på att göra smarrig middag medans W sov förut, Wokkött,wokgrönsaker,bambuskott,kokosmjölk och soja och äggnudlar till det. Ååååh så gott det är. Tror jag måste äta en till portion snart! *skrattar*
William däremot vaknade på helt fel sida..eller om det är tänderna som är på G? För nu när han vaknade bara grät o grät han, Det var dags för lite mat och då tänkte jag ge honom hans älsklingsgröt. Men ICKE! han vara grät rätt ut.
Däremot tog han lite välling i mammas kvä framför tvn. Hmms.. :)

Nu är det lek på schemat innan det är dags för bad och sen sängen för lilleman.
Själv tänkte jag se ett avsnitt av One Tree Hill i min ensamhet ikväll! =)


I morgon = babysång.



Kram till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback