Borta bra men hemma BÄST!


Det har verkligen varit jätte jätte skönt att få komma iväg på en liten semester och fått lite miljöombyte.
Men som sagt, när man klev innanför dörren här hemma och kände "hemmalukten" så andades jag djupt och njöt, SKÖNT! Satte igång att packa upp alla 711 väskor och drog igenom huset med damsugaren, efter det kändes det ÄNNU bättre! =) Ikväll har vi bara slappat, jag har börjat bli såå trött hela tiden, Undra vad det beror på? Sover ju helt okej, kanske är den här himla förkylningen som aldrig vill släppa? eller bristen av solljus? Hmm Who knows.

Måste iaf berätta för er, att på den här vecka då vi varit borta känns det som William har utvecklats i en sjuuukt snabb takt!
Nu springer han omkring för fulla muggar med sin gåstol! Han har blivit riktigt snabb! Han äter som en HÄST! Sover som en STOCK och har börjat göra massa roliga ljud. Han har till o med börjat "prata" Nu, Han låter "na na na na na" eller "Dadadada" Låter sååå himla roligt så vi skrattar så fort han sätter igång! =) Han är så mysig mitt hjärta..

R är ledig 2 hela dagar till innan han går tillbaka till jobbet och dom 2 dagarna ska vi passa på att mysa som tusan! Mycket kramar och mycket mys! Måste hinna med lite fika!
Men i morgon kl 12 ska jag också tillbaka till handterapeuten. Min vänstra hand (som var värst) har jag inga som helst problem med efter kortison sprutan, den är hur bra som helst nu, men jag hade ju precis började få ont i andra när jag fick sprutan, och nu är höger handled OND. Så jag ska be om att få kortison i den också.


Näää gott folk mer än såhär hinner jag inte skriva idag! =)
KRAM



Kommentarer
Postat av: Frida

Mini R! :) Vi sprang på big R här utanför, fy va lyxigt ni fick äta idag! :) Fast det fick ifs vi med! ;) Kram på er allihopa

Postat av: Elin

Vilken FIN blogg du hade, hittade hit via prinsessans. Hit kommer jag igen!

Kram

2009-01-04 @ 22:15:13
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Går W på tårna när han springer runt i gåstolen?

2009-01-05 @ 09:38:44
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Våra springer på tårna i dom :/ och sedan när dom ska gå när man håller dom i händerna går dom också på tårna. Har försökt att använda skor på dom, men det gillar dom inte, då vill dom inte sitta i stolarna.

Vi har stolarna också på lägsta, dom kan nå ner med hela foten, men tar fart med tårna istället.

2009-01-05 @ 09:55:49
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback