Dagen till ära!

Ja jag tänkte att eftersom William fyller ett halvår ; ] Så måste han ju såklart få lite presenter. Och jag är inte snäl med honom! Jag köpte följande:

4 Pyjamaser
5 tröjor
7 T-shirt bodys
2 strumpor
1 mössa
=]

Visst är jag för snäll?? hahaha..
Efter allt shoppande gick vi och mötte Frida & Theo sen gick vi upp på babysång på GA-Kyrkan. Mysigt värre!
Lekte och busade och matade sen var det dags att bege sig hemmåt. Åh gud jag var alldeles slut när jag kom hem, MEN gjorde världens godast kyckling gryta & ris. Mumsfillibabba!
Slängde även i alla nya kläder i tvättmaskinen samt vek en maskin som jag tvättat tidigare. FULLT ÖS!
NU har jag satt mig här med en kopp kaffe och försöker koppla av, går sådär! *Skrattar*
William sitter på lektäcket med pappa sin och ser på Små Einsteins =]


Nu kastar jag snart in handduken.
Hejdå!! =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback