Ensamstående Mamma och Ledsen son.



Idag har William varit på öppna förskolan för första gången i sitt lilla liv. Jag tror han gillade det, men stackarn var så trött och hade en sån elak mamma som inte lät honom sova.. :) Min tanke bakom det var att, efter vi varit på öppna förskolan skulle vi till BVC och få sprutan, så då kunde han t en långsovning efter det. Sagt och gjort det gjorde han minsann.
Men gud så han grinade av sprutorna, sist gick det rätt bra tyckte jag, men i dag var det mycket värre. Ajaj i Mammahjärtat.
Men nu är det gjort ivarje fall. Mätte och vägde också : 7715gram och 66,5cm och ett huvudomfång på 44.
TUR att dom inte är sådär stor när dom föds! *skrattar* Fick beröm för hur duktig han är att sitta alldeles själv och sätter sig upp bara han får hålla i händerna på någon. Lilla hjärtat börjar bli stort.
Pratade också lite om mat, William sover väldigt oroligt mellan kl 04-06 då han sen vaknar, boven bakom detta tror jag är att han helt enkelt är hungrig och inte blir tillräckligt mätt på tillägget. Så nu ska vi uppgradera oss lite, han ska börja få välling, riktig välling. Det tror jag kommer göra susen!

Efter att vi kom hem har det varit grin grin grin, och sitta knä och hålla om. Lillhjärtat var så olycklig. Feber fick han snabbt också. Så han fick en alvedon,bada sen gick vi upp och la oss på hans mysiga bäddmadrass, så fick han ersättning och sen släckte han sina blå. Han somnade som en stock verkligen! Skönt för han. Hoppas han e gladare i morgon.

Nu tror jag inte jag har mer att skriva.
Jo tjejer.. GLÖM inte Lipstick Jungle som börjar på Tv3 kl 21:00.
Det tänker då inte jag göra iaf! =)



Heddååååå!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur långt vill du vänta tills du får barn igen? :)

2009-01-12 @ 20:47:28
Postat av: Anna Lindström

Nina: Jag vill nog inte vänta alltför länge. När William är 2 år skulle vara perfekt! Jag älskar barn och R likaså, plus att jag verkligen tror att barn vill ha syskon. Jag skulle inte vilja vara utan min och dom behöver på så sätt aldrig känna sig ensam :)

Postat av: Nina

Okej :) vad roligt. Hur många barn skulle du vilja ha?

2009-01-12 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback