Full Rulle!



Ja det kan man verkligen säga att det har varit i dag hemma hos Lindström-Englund.
William har varit riktigt alert idag! =] På förmiddagen kom W´s mormor och hälsa på  och kramades lite för hon var ledig, efter det, runt 12:oo åkte jag och mötte Tina & Tea i Bosvedjan för lite babysång på kyrkis där. Mycket mycket mysigt! Och jag tror minsann William njöt av varje sekund, förutom då mamma hans var sååå seg med maten och inte tillräckligt snabb med skeden ; ] Hur som helst, det gör vi om nästa vecka!

När jag kom hem ställde jag mig och gjorde iordning lite mat, tog en sväng med vagnen så W skulle få ta sin sista nap för dagen. Efter det kom R hem från Gävle. Och jag praktiskt taget DOG på soffan. MEN jag hade trots allt liiite energi kvar, så alldeles nyss tog jag och gjorde en väldigt smarrig äppelpaj med vaniljvisp som står och väntar på oss i köket ; ]
Den ska vi smarra till nu när William har somnat. om ca 20 minuter dvs =]

I morgon blir det ännu mer Kyrkis, på GA-kyrkan dvs med Fridis och Theobus. Kommer även det bli en toppen dag!


Måste även passa på att gratta Emilie & Johan till deras lille flickebarn som kom till världen i dag, STORT grattis!!!!







Theodore, Tea och Arvid!


Jag försöker fixa lite fika till mig själv, meeen William ville annat! =]


William bara suuuuuuuuuuuuusar förbi ; ]



också slutar jag med 2 lite äldre bilder på William men som jag verkligen tycker om!

Morgonmys i soffan med maaamaaa!


"Har mamma glömt berätta att jag sitter själv??? =]"

Kommentarer
Postat av: Frida

hej igen !

Arvid somnade 17.30 och sov till 22.00..

Brukar han aldrig göra...knasigt :)

Nu vid 00-tiden så somnade han för kvällen...



Jättemysigt och superskoj att träffa massa nya mammor å bebbar!!

Självklart så kommer vi även nästa Tisdag!!



Borde man sova nu...suck.



Hej hej/F


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback