God morgon Torsdag!



Jag frågar mig alltid på morgonen HUR jag ska orka med hela dagen *skrattar* Jag är verkligen INGEN morgonmänniska, och jag kommer nog ALDRIG vänja mig vid att kliva upp FÖRE 6 som jag måste jag varje morgon!
Men i morgonbitti får jag sovmorgon, GUD så jag längtar! Hahaha...

Idag ska jag och William ner på stan. Måste kika efter nån fab klänning. Herregud..Det är ju fest på Lördag och jag har ingenting som passar på min lilla kropp...Har en klänning, men nää...Den blir det inte. Återstår att se vad jag hittar för smarrig sak. Det är ju rea tammetusan på varje affär så nått borde jag ändå hitta!
Dessutom har jag fått tillbaka över 1000:- kr från min SEB sjukvårdsförsäkring för allt jag la ut för mina handleder.
Måste även titta på lite pyjamaser till lille W, och lite tröjor. Han har ju för sjutton växt ur stl 68 nu. HERREGUD!

Sen har jag den firan äran att bli bjuden på lunch av Frida o Theo! =)





Nu ska jag leka lite med min underbara morgonpigga son ; )

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips?)

2009-01-22 @ 10:08:19
URL: http://augustikid.se
Postat av: Caroline

Nu går det riktigt fort här! :O Har han växt ur 68 lilleman! Det använder mina fortfarande, blandat med lite 74.

2009-01-22 @ 12:26:15
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback