Jag älskar ljus!



Jag älskar verkligen ljus av alla dess former. Små stearingljus,stora blocksljus,fina ljuslycktor, ja you name it!
Här får ni ett smakprov på vad som lyser hemma hos oss ikväll.








Vacker va?

I morgon börjar Robban att jobba. Han har ångest ikväll *skrattar* Näääråå men jag förstår honom. Att inte få vara hemma med våran goklimp kan inte vara roligt.Men jag sa till honom att dom får ta vara på tiden på kvällarna samt helgerna och göra massa roliga saker då!
Jag tänkte passa på att ta en Fika med min absoluta favorit Frida och hennes busTheo i morgon. Samt kika på några saker på stan. Men blir nog en relativt lugn dag!

Hoppas ni har en mysig Tisdagskväll.
Nu=Filmmys!

Kommentarer
Postat av: Romanique

Tjusigt! Den första ljuslyktan var riktigt läcker med sin "kungakrona".

Postat av: Karoline

Tack så mycket :)

Jasså, ja den är jätte mysig . Han älskar verligen att ha pyjamas. :)

Postat av: Jessica

Älskar ljus jag med, man kan verkligen ALDRIG får FÖR många :)

Jätte fina!

2009-01-07 @ 16:10:40
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: sanna

Ååh!! Vart är den vita lilla lyktan som ser ut som en liten krona ifrån? :) Me like! Sköt om er!

2009-01-07 @ 16:51:59
URL: http://sannasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback