Pigg pojke = Glad Mama!



Idag fick jag sovmorgon av R. TACK ÄLSKLING! Han började inte förrens kl 11:00 idag pga planeringsdag.
Så jag vaknade pigg och utvilad och möttes av en pigg och allert pojke! Gud vad härligt!

Jag slängde mig i duschen och gjorde iordning både mig själv och W för att sen promenixa till bussen och fara ner till City. Där handlade jsg äntligen mina underbara mjukispyjamas byxor från Polarn o Pyret, Sådan son sådan mor ; )
Blev även en fika på Barista, där W valde att spilla ut HELA min Chailatte PÅ mig. Hela jag blev dyngsur! illa illa..men sånt som händer med klåfingriga barn! Eller hur Fridis? ; )

Just nu är R på middag med Nordea, och lite insideinformation ...*trummvirvel* Han ska få ett pris!!!
Hans resultat på jobbet visade att han var 6:e bäst i hela Sverige!! Inte illa pinkat. Riktigt duktig man jag har! *Stolt*
Så undra vad han fått för pris? Återstår att se när han kommer hem. hihi!

Åh jag sitter med lite spänd förtjusning och väntar på att min blogg ska göras om av "bloggmästaren" Anna!



Sen sitter jag och funderar på om jag ska skriva om en sak på bloggen. Men jag vet ju HUR det kan sluta..Folk ska liksom lägga sig i eller komma med avundsjuka m.m...Tycker det är såååååååå synd. Önskar man kunde skriva om vad man verkligen ville utan att behöva tänka "nej då kanske det blir rabbalder och skriverier".
Visst folk har absolut rätt till SIN åsik, absolut! Men det som kan göra mig lite ledsen är HUR folk visar sin åsikt. Dom kan vara rent ut sagt ELAKA.. Och det gillar jag inte.
Ska fundera ett tag till om jag ska skriva om det.....



Nu säger jag GONATT! =)


Kommentarer
Postat av: Bella

Heeej! =)

Nyfiken jag blev nu då. Undra vad det är du ska skriva om. Har mina aningar men egentligen har jag ju ingen aning.

Hoppas att ni mår bra hela familjen.

Kram

Postat av: Erika

Vad kul att Robert har vunnit ett pris! Grattis till det :)Blev också nyfiken på vad det är du tänker eller inte tänker skriva om...



Kram Erika

2009-01-14 @ 22:04:10
URL: http://frimanjunior.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag vet jag vet jag vet!!! :D :D :D

2009-01-14 @ 22:39:43
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Theres

Men åååååh! ;)

2009-01-14 @ 22:46:41
Postat av: Anna

Det är så himla kul att läsa om er lilla familj. Trots att jag inte känner er. :)

2009-01-14 @ 22:50:12
Postat av: Anna

Men gud! Jag är en mycket trogen läsare och du får inte skriva sådär om vi inte får veta sen! Haha jag känner mig som ett barn när jag blir så nyfiken men jag blir faktiskt det :)

2009-01-14 @ 23:54:13
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Skit i andra människor, du behöver absolut inte ta åt dig av vad de skriver. De har uppenbarligen bara problem med sig själva och det ska inte behöva komma åt dig! Skriv vad du vill. Jag avskyyr folk som ska skriva elaka bloggkommentarer, vad är grejen? Men vissa behöver tydligen det för att må bättre själva, bjud på det ;)

2009-01-15 @ 02:12:50
URL: http://camillafranzen.blogspot.com
Postat av: Sara

Men vad nyfiken man blev, haha. Jag håller med de andra som skrivit här..Skit i allas dumma åsikter!! Hoppas ni får en bra helg! Kram

2009-01-16 @ 13:58:26
URL: http://acidangel.bloggagratis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback