Städdag och Mysdag!



Sov till strax före 10, då kom två otroligt söta grabbar upp och väckte mig. William är på så otroligt gott humör på morgonen! Han skrattar och ler HELA tiden. Mitt hjärta!
Upp och hoppa, slängde i mig lite kaffe för att komma igång, (ni som känner mig vet att jag FUNKAR INTE utan 1 liter kaffe) *skrattar* efter det kastade jag ut grabbarna grus samt Alba på långprommis, för här hemma skulle det minsann städas! Och sagt o gjort, NU är jag klar. Dammat,dammsugit,torkat golven. Plockat ÖVERALLT! Så nu är det skinande rent här hemma! :) Det är verkligen leksaker ÖVERALLT =) Men det är ju bara härligt tycker jag, Då synns det att det bor en liten liten kille här!

Resten av dagen ska vi mysa hela familjen och åka ut till min Mamma o Pappa och bli bjuden på middag. Jag och William ska sova där inatt för sällskapsskull, För R flyger till Malmö ikväll runt 19. Och det är inte alltför skoj att bara sitta själv  här i huset. + att Mamma min är ledig i morgon så då kan vi mysa hur  mycket som helst! =)
Men vi åker hem i morgon eftermiddag.
Så på Tisdag tänkte jag ta med mig William (Och Tina o Tea) och gå på kyrkis. Det går liksom inte att sitta inne en hel dag men en sån aktiv liten kille. Han blir sååå sur och grinig och han inte får vara ute på lite roliga saker. Han vill minsann bli stimulerad hela tiden, och då får han det. Han utvecklas ju HELA tiden! =)


Nää nu måste jag hoppa in i duschen innan grabbarna kommer tillbaka!

Puss o kram mina bästa läsare! Hoppas ni får en UNDERBAR Söndag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Tackar : ) Jaa okej ! Blir bra det.. Om de inte är snöstorm eller apkallt på tisdag ! För isf kan vi säkert ta våran bil ,(För T jobba ju natt) Så de måste ju kunan gå. FÖr du ha väl så klart en bilbarnstol och då funkar de ju bra att åka bil (hehe) Ha de så mysigt med mamma din ! och hurru skarru fixa till brösten, Ojoj så läckert att du törs ! Vem skulle inte vilja göra det ?Hehe!Kommer nog bli kanon de Anna!Att få känna sej hel igen(Undra hur min kommer se ut jag.haha!Törs fan inte sluta amma .hehe!Nä men 2 månader kvar sen få ja ju se hur resultatet bli efter att ja ammat lillen 6 månader) Tur de finns pusch UP bh ; )(kommer nog flytta in i alla mina sånna)skrattar....

Postat av: Lotta

Skönt att få vara själv när man städar! Man får så mkt mer gjort då =)

Tänkte på det där med brösten. Såg att du fått några frågor, tänkte oxå på det där med fler barn? Ni kanske bara vill ha ett? För det kan ju hända att dom förändras ännu en gång efter ev amning eller bara av en till graviditet. Jobbigt (och dyrt) att bevhöva fixa till dom igen?

Härligt att det kändes bra med läkaren iallafall =)

2009-01-18 @ 14:18:15
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! du ha blivit utvald på min blogg, kika in o kolla vad det är:) kramis

2009-01-18 @ 20:53:35
Postat av: emelie & nellie

Du har fått mammabloggAward kolla min blogg :D

2009-01-18 @ 20:53:56
URL: http://emlix.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du har fått en award utav mig med ;)

2009-01-18 @ 21:22:00
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: idun

Du har fått en mammabloggAward utav mig, kolla bloggen :D

2009-01-18 @ 21:41:27
URL: http://ajdune.blogg.se/
Postat av: anneli och embla

du ha fått mammabloggaward av mig, kolla bloggen:)

2009-01-19 @ 13:51:39
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback